Storasyster

Som sagt det är jag som är stora syster av systrarna Bertilsson. Denna blogg är skapad till syftet att jag och min lillasyster ska kunna peppa och inspirera varandra till att leva ett liv efter lchf.

 

Som sagt är jag storasyster, är precis fyllda 26år och bor tillsammans med min sambo som inte äter enligt lchf.

 

I slutet av februari 2011 påbörjade jag mitt nya liv med lchf, hade testat innan men fall tillbaka i gamla vaner och mönster. Fram tills i juni 2011 körde jag strikt med max 5g kolhydrater per 100g men så i sommar började jag ”synda”. Efter att ha syndat första gången var det mycket lättare att synda andra gången, tredje gången, fjärde gången o.s.v.

 

Jag står stilla i min vikt nedgång, vågen går lite upp och lite ner men det är inte konstigt! Jag måste hitta den styrkan som jag hade innan sommaren, jag vet att jag har den.

 

Totalt så har jag gått ner 29kg, sedan sommaren 2010. Jag har ett mål och det är att gå ner 17kg till.

 

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0